Na początku roku zaprojektowałam nowe logo Miesiąca Fotografii w Krakowie i obecnie pracuję nad identyfikacją wizualną tegorocznej edycji. Poniżej kilka słów o rebrandingu, a pełny study case pojawi się w portfolio w okolicach czerwca.


Miesiąc Fotografii w Krakowie na przestrzeni 15 lat zyskał rangę międzynarodowego wydarzenia, jednego z najważniejszych festiwali fotograficznych w Europie. Okrągłe urodziny to dobry moment na zmiany i podkreślenie charakteru festiwalu odpowiednim znakiem.

KRAKOW PHOTOMONTH
W nowym logo zrezygnowaliśmy z dwóch długich nazw festiwalu (Miesiąc Fotografii w Krakowie, Krakow Photomonth Festival) i zastąpiliśmy je anglojęzycznym określeniem KRAKOW PHOTOMONTH, które już od kilku lat funkcjonuje w międzynarodowym obiegu oraz w social mediach jako oficjalny hashtag Miesiąca Fotografii.

INICJAŁY KP
Logo zyskało element graficzny – inicjały KP zbudowane na geometrycznej siatce, dające optyczne złudzenie przestrzeni, co ilustruje odniesienia do miejsca: zarówno Krakowa jako miasta tytularnego oraz do przestrzeni wystawienniczych.

LOGO DYNAMICZNE
Festiwal co roku przybiera różne formy – oprócz wystaw w programie znajduje się wiele imprez towarzyszących oraz prężnie działające sekcje: ShowOFF, PhotoFringe czy #woloMFK. Festiwal to nie tylko wydarzenia, ale też ludzie i miejsca. Dynamiczny sygnet ze zmieniającym się układem modułów oddaje różnorodność konfiguracji elementów, z których składa się festiwal.